迷離境界


        你只能從看「迷離境界」這個角度看特首選舉,不然就很容易一時衝動,打爛電視。
        有條友,面對公眾講了好多次大話,並且每一次被人踢爆。過了幾天,好似什麼事都沒有發生,對大家說:自己把什麼都交待了,我沒有什麼隱瞞。大佬,你這是隱瞞不了,不是你坦白。
        再然後,他就可以氣直氣壯地指住另一條友:你呃人﹗你無誠信﹗你無恥。
        精神病人。
        另一條友,就係禪宗精神病人。我參加小圈子選舉係因為我反對小圈子選舉。我要迫建制派候選人回應問題,我成功啦,你睇,佢地一條都唔係回應。
        呢條友明明站在跑道上,卻當正自己站在終點當裁判,所以人人都當佢小丑。人家拍掌,不是因為你問得好,而是搞氣氛搞得不錯。你試吓一半窩落其中一張臉上,全場起身致敬添,你又唔做。
        導演又係癲。搵兩個精神病人追捕高智慧罪犯,嫌犯完全是catch me if you can的態度。旁觀者全都知道佢係兇手啦,但是你地智商咁低,就似樣一點的質問都做不到,睇住佢話:「阿sir,你無證據就唔好亂講,因住我告你誹謗。」
        呢齣戲,睇到眼冤----因為它不是一齣戲,而它的製作成份,你同我,孭哂。

留言