回復正常

        即係咁:
        有一家人,亞仔宣佈要同亞娥結婚,但是父親拒絕,要由佢揀。父子爭執,亞爸二話不說,入廚房攞刀出來,砍亞仔。亞仔今回身手好,空手入白刃,把刀奪過來,然後係家裡靜坐,宣佈不准他與亞娥結婚,大家無電視睇、無電話打。
        於是,亞媽亞妹就出場,同亞仔講:你阻住我地睇電視、打電話,我地冇哂正常生活,太自私﹗你自己心平氣和,同老竇繼續傾,一定可以傾出結果的。
        亞仔話:好,係你先叫亞爸來,先道歉啦﹗佢出刀砍人,講聲道歉都應該啦。
        亞媽話:亞爸係咁,呢D係佢最低武力,你相就吓。最緊要都係讓開,俾我繼續睇電視啦。
        亞仔話:咁結婚單野點算先?我有冇得揀?
        亞媽話:亞爸有家用又大隻,你點同佢鬥,呢D野,都係算啦,最緊要都係讓開,俾我繼續睇電視啦。
        XXX                          XXX                          XXX
        所謂回復正常生活,不就是如同故事中的睇番電視。明明係家變,但不少人都想回到事情發生以前,好似什麼都沒有發生過這樣,這不是一種主張,而是一種駝鳥式的幻想。大佬,出催淚彈,你可以當沒有事發生過,回到正常?縱容黑道,你又話回復正常?周圍堵路,沒有一個問責官員出來承認自己有責任,你又話好正常?難道人群散去,從始就不能再聚起來嗎?難道人群散去,已經變壞的社會可以保持下去,不再腐爛,甚至復元嗎?
        也許你的生活真的好正常,因為你不是菜園村的居民,也不是南丫海難的家屬,亦不是住劏房的居民。他們讓你們過正常生活,我們的政府就好正常地運作,任他們不能正正常常。

        在今回的反政府運動中,反反政府者,只是由於無力改變任何事情,所以希望一切回到「原貌」,讓自己感覺良好一些。我自己覺得,彼此之間沒有對話的空間,原因不是意見不合,而是那一邊,太沒有主張了。

留言