妹語三則




星期一早上;睡眼惺忪的阿妹,刷牙時問:
「今日星期幾?」
「今日星期一。」
「咁今日唔駛返學。」阿妹幼稚園玩多元智能活動日,其實是逢星期二、四上學,故有此語。
「係呀。」
「我鍾意今日,唔鍾意聽日。」
「咁點?」
「我切左星期二佢。」小手在空氣中一揮,把星期二切掉了。「咁味唔駛返學囉。」


*** *** *** *** ***


跟住在前往吃早餐的路上。
「其實,不用切了星期二走;妳用一個巨型透明罩,把幼稚園罩住,大家都回不了學校,那就不用上學吧?」
「但是,好多小朋友想返學嘛。」
「妳地個個都唔想返學架啦。」
「唔係呀,個個小朋友都唔想返學呀。」
「妳點知?」
「係學校,老師問小朋友:『你地鍾唔鍾意返學呀?』個個小朋友都舉手。」
「咁妳呢?」
「我擰頭。」


*** *** *** *** ***


跟住吃早餐,亞妹揀飲擇食。爸爸恐嚇之。
「妳食得唔好,下次食夾餅時,我咬妳的夾餅。」
「好吓,我俾你咬。」
「我仲食左妳一件夾餅﹗」
「我請你食,成件夾餅俾曬你﹗」
「咁好死?」
媽媽插嘴:「佢講吓就得,到時就反悔。」
亞妹瞇住眼奸笑:「到時,我食雪糕。」

留言

SK2說…
老實講,我覺得阿妹姐幾有性格!

你家夫家成日話阿妹姐寸嘴,most likely寸gene來自你自己吧!
SK2說…
she is a character!
zhi說…
也許還因為"包拗頸"可以表現她和哥哥的不同...

還記得之前的post嗎?