妹語錄


又是在路上。
妹:「平日上學時,我們什麼時候起床?」
爸:「六點半左右。」
妹:「咁早?唉,我地唔應該講呢d話題。」
爸:「妳這也算早?爸爸經常都五點就起來。」
妹:「我地點同呀?我地無得揀,我地被迫咁早起身……
(嚴肅地,準備講人生道理):「爸爸有得選擇都選早起,就是一個人要用自己的意志來生活,不是讓自己的身體感覺左右自己的----
(不屑地):「有得揀都咁早起身,你都傻既。」
xxx                   xxx                   xxx                   xxx
妹:「第日我死左,我一定要洗哂d,一d都唔留返俾仔女。」
爸:「那我要否留錢給妳?」
妹:「梗係要啦﹗要留好多好多﹗」
爸:「那要留多少?」
(苦思了一會):「五萬銀啦﹗」

留言