世界變


        自問不是古板的人,但是以下幾個情境,真的堵住了,或者說,O哂嘴。
一、
兒子:「我在學校最喜歡亂說話﹗」
爸爸:「那你不害怕副校長抓你嗎?」
兒子:「所以我經常和陳小文、張小凡一起才混說話﹗」
爸爸:「為什麼?」
兒子:「他倆都很皮呢,老師要捉也先捉他倆﹗」
爸爸:「原來你是賣友求存的人﹗」
兒子(一個白眼):「佢地點叫得做友呀?」
二、
        娛樂新聞中,娛記訪問喜愛夜蒲2的女角,一名內地女星,不記得什麼名字。
娛記:「妳拍一路向西的床戲點呀?」
女角:「都OK呀,不過最重要的一場還未拍,要用啤酒樽來自慰,心情有點緊張……
娛記毫不猶豫:「咁你有無係屋企練習吓?」
        如果港聞版的記者問高官時有咁入肉就好睇囉。
三、
電話響起,女兒接過後向房內的我大叫:「爸爸,找你﹗」
一把女聲用好SALE的口吻:「為酬謝忠實用戶,我們的乜乜台現在可以特惠價訂購,這個台有大量日本AV可供選擇。」
我也一貫拒絕的口吻:「不用了,唔該哂。」
SALE:「但係我地個價錢真係好抵,你仲可以慳番買四仔D錢。」
我:「真係唔駛啦,唔該。」
SALE:「但係我地有好多出名女優,例如小澤瑪莉亞和蒼井空的作品,你真係唔考慮?」
唉,我話我一把年紀唔睇,只怕妳又話我扮野;我話妳的貨色OUT,又怕妳告我性騷擾。大姐,我同妳唔識唔成,點解妳公司咁大整蠱呀?

留言