精神病人


一、
爸:「XXOO邊個靚仔D?」
兒:「當然是OO啦。」
爸:「點解?」
兒:「因為只有靚仔先知道邊個靚仔係靚仔D既呢﹗」
二、
兒:「今日學校發生一件超搞笑的事。」
爸:「什麼事?」
兒:「小息時,有一個我們不認識的新老師走進來,介紹公益少年團。坐在我隔離的肥仔不斷在低聲說:攻擊少年呀﹗攻擊呀﹗於是我就舉手問老師:可唔可先攻擊左D少年,先參加公益少年團囉。」
        亞仔,一係唔好亂講野,邊有人舉手後講瘋話呀﹗
三、
女:「今天派測驗卷,我有點緊張。」
媽:「不用緊張的,只要妳每次都盡力就可以了。亞仔,你都派,你緊唔緊張?」
兒:「耀才證卷,是你首選,即時落盤,快人一步。----哎呀,妳做乜打我個頭,都都未唸完。」
媽:「我問你今天派測驗卷,緊唔緊張﹗」
兒:「點解打波先來落雨,唔通個天都唔鍾意我……
四、
        在升降機中,兒子突然問:「一個太肥的人仆低,他豈不是會肚腩落地先囉?咁就唔會撞親個頭了。」
        我笑到停唔到嘴的同時,慶幸全lift沒有人符合此資格。
        到排隊上校巴處,我叫住兒子:「你問問排在前面那同學,他仆親會點囉。」該同學有點胖,肉呼呼的。
        兒子看一看,說:「佢未夠班。要個肚腩已經咁樣咁樣墜出來的才有機會成功……

留言