莫大毛

女兒:「亞爸,你覺唔覺得,其實莫大毛是一個很努力的人。你不要被歌詞騙了,雖然話佢日日攤係屋企,其實我覺得,佢係一個警察或者消防員,只係等緊order,同唔同意?」
爸:「唔同意。」
女兒:「我咁有道理的分析,你點可以唔同意?我一定要再分析一次給你聽:其實莫大毛真係一個很努力的人……
爸:「好了,妳不要再重複相同的內容十萬次呀,我同意。」
女兒:「想不到你都能夠明白別人的分,虛心接納,不錯。」
女兒:「亞爸,你覺唔覺得,其實莫大毛是一個很努力的人──」
爸:「覺得。」
女兒:「你真係覺得?」
爸:「真係覺得。」
女兒:「點解?」
爸:「因為你分析獨到,理據充足,具說服別人的氣勢。」
女兒:「想不到你都幾有眼光。」
女兒:「亞爸,你覺唔覺得,其實莫大毛是一個很努力的人──」
爸:「覺得。」
女兒:「你真係覺得?」
爸:「真係覺得。」
女兒:「咁你講一次我的分析出來。」
爸:「我就係唔想聽妳重複又重複講莫大毛好勤力這廢話﹗你宜家叫我重複,那我不同意了﹗」
女兒:「咁我就要再同你講一次,莫大毛其實……
女兒:「亞爸,你覺唔覺得,其實莫大毛是一個很努力的人──」
爸:「亞女,不如我地一齊聽聽首歌先。」
一同在youtube聽了一次。
爸:「到最後,莫大毛真係勤力工作,但他並不是警察與消防員。」

女兒:「所以我都係啱既,莫大毛真的一個很認真努力的人……你快d寫上網,等更多瞭解到,莫大毛是一個怎樣的人……

留言