一個打幾個

報導說一位小一家長向學校反映意見,指功課太多,學校是否想迫死細路。然後,網上一致讚好,覺得家長終於出聲,子女不再受學校壓迫了。
年輕人,你太年青了。
十個家長,可能有一個覺得功課多到頂唔順要出聲,還有一個覺得功課多但唔會出聲,餘下的八個,有四個覺得多但又唔係真的想好少,還有兩個唔覺得多。
還有兩個呢?嫌少囉。
雖然村上春樹在《舞舞舞吧》裡借主角的口說,老師「不是精神變態就是虐待狂,不然就是兩樣都有」,回歸現實,老師都是收人工的普通人,如果俾少一樣功課,自己改少40份,做打工仔,誰想給學生多功課呢。
做父母的,問心,如果某一個下午,你在家,你的子女回到家,完全冇功課,坐在沙發看四點半的兒童節目,你會是「亞仔,好睇咩?一齊睇好唔好?」還是「你好得閒咩,齋睇電視?冇野做咩?」
我聽說過真正霸氣的父母,規定子女只有一小時功課時間,做不完就算數,同學校講,我訓練佢一小時做完,正在訓練中。
我自己一貫的主張是,父母根本就應該盡量不要理會子女讀書的事,也不要把眼前的小測呀默書呀放在心裡。在家裡管他自律自我照顧已經夠父母勞心,讀書交回給他們自己專業自主吧?
讀唔好點算?難道你真的相信,做多幾份功課,迫背多幾段書就會好?年輕人,你太年青了……

留言