妹語錄之一半

        媽媽帶女兒回校同樂日,小妹妹當然大受歡迎,一位MISS玩遊戲(定比賽?)贏得巨型史廸仔乙個,想送給亞妹,又想逗她,就說:
「送公仔給妳,好不好。」
「好。」
「但是我想一人分一半,得唔得?」
「得。」
「咁點分呀?妳要頭我要身,還是我要身妳要頭呀?」
「我要公仔,個包公仔的膠袋俾妳。」
XXX                          XXX                          XXX
一群MISS圍住女兒,其中一個又逗她:
「妳叫我做姐姐定姨姨呀?」
「姐姐。」
「咁我呢?」
「姨姨。」
「咁佢呢?」
「一半姐姐,一半姨姨。」
「點解有一半一半?」
「她的頭是姐姐,身係姨姨。」
「咁遠遠個位呢?」
「佢頭係姨姨,身係姐姐。」

留言