記之一字曰:靚

        出門前。
        媽媽:「亞仔,不如你試吓gel頭啦,可能好有型呢。」
        亞仔:「唔gel,麻煩。」
        媽媽:「試吓啦,有型喎。……亞妹,你幹啥?」
        亞女:「妳話要靚嘛。我最乖架啦,所以我塗指甲囉。」女兒一聽到媽媽的「勸說」,即時全方向全情投入革命事業,把她的無色金粉指甲油拿出,迅速而細緻地塗抹。
        媽媽:「話時話,妳的指甲長了,要剪了。」
        亞女:「我話塗指甲,唔係剪指甲,妳搞錯哂啦,亞媽。」
        媽媽:「好了好了,今天很冷,妳戴頸巾嗎?」
        亞女(非常優雅地):「我要戴的,是靚巾,不是頸巾,明唔明?」
XXX          XXX          XXX
        亞媽(憤怒地):「點解張紙在地下,咁耐妳都唔執﹗」
        亞女(施施然拾起):「因為張紙自由活動,所以我唔打擾它,妳無睇到?」
        亞媽一看,廢紙上寫有「自由活動」四個字。

留言