妹語錄


一、
        女兒舒服地躺在沙發上,突然說:「我準備放屁啦,好,一、二----對唔住,已經放了。」
        爸:「妳真係痴痴地,發屁都要宣佈。」
        女:「我有放屁的自由,我下次騎膊馬時放添。」
二、
爸:「亞女,不如妳今夜洗碗啦。」
女:「當然係你洗啦,你係洗碗工人。」
爸:「妳當我係工人?咁我唔洗。」
(恐嚇mode):「你直情係肥係洗碗工人。」
爸:「妳自己洗自己的碗。」
(安撫mode):「好啦,你係唔肥唔瘦洗碗工人啦。無論如何,你都係洗碗工人。」
三、
        電視機傳來宣傳語「最美麗的亞洲小姐即將誕生……
女:「吓?佢地咁大個,仲點誕生?」

留言