我最鍾意入利是

        年廿九下午,我擺好個陣,入利是。
        太太見狀,走來幫忙。兩個人一個入錢,一個埋口。不久,太太問:「為什麼不叫仔女幫手?」答:「費事煩。」
        太太不信,叫亞女:「幫手入利是﹗」亞女即施展拉琴遁:「我要練小提琴呀~~
        至於兒子,補習未回。
        晚飯,亞媽提起亞女借琴遁而不幫忙入利是一事。兒子很嚴肅地問:「咁到底入完未?」「入左啦﹗」「究竟入哂未?」「入哂啦?乜事?」
        兒子旋即變臉,一副痛心疾首模樣:「點解入哂呀﹗我份人最鍾意入利是啦﹗我最鍾意幫手入利是呀,如果有得得入我一定入,點解我要去左補習呢~~
        亞媽即插:「你咁鍾意,我俾出年D利是你入。」
        亞仔:「我真係好鍾意入利是呀~~係今年利是我就鍾意入呀~~
        亞媽再插:「我入左出年同後年D利是,今年未入。」
        亞仔:「我真係好鍾意入利是呀~~亞媽妳唔好玩野喎~~
        亞女:「亞媽呢招勁。」

        亞爸:「講風涼話唔好咁盡,你Over左啦﹗」

留言