癲鳳狂龍

       


 一、

看到母親勒斃智障兒子的新聞,太太喟然嘆曰:「政府為何不做多點事呢,人命嚟架。」

        亞仔跳出來:「因為政府要做全民檢測囉﹗」

        爸:「其實攞錢出來就可以。」

                 亞仔:「因為政府要做全民檢測囉﹗」

二、

        亞女前後兩天,去睇《教父》一及二。

        感想一:邊個話羅拔廸尼路冇後生過?我睇親佢都係後生。

        感想二:原來阿爾柏仙奴後生都幾靚仔,我一直都覺得他是潦倒老伯樣。

三、

             
scrabble時聽歌,youtube 播「分分鐘需要你」,亞仔看到「你似是陽光空氣」,大惑不解:「點會係分分鐘需要你呀?」

爸:「因為你好重要,像陽光空氣那麼重要,每一分鐘都需要囉。」

亞仔:「分分鐘唔係咁用,我地只會話:『你唔好行開,係道等,我分分鐘要你過嚟。』所以,分分鐘需要你,係宜家並不需要你。」

亞仔結論:「你地聽埋D乜鬼歌。」

四、

繼續聽歌,轉出來的是林憶蓮唱「靜夜的單簧管」,合唱是某一名音樂人。亞女一見,皺眉曰:「我真係好唔鍾意佢。」

爸:「何解?」

女:「佢個款做乜鬼啫?成個失敗的小學音樂老師款咁?我見過的失敗音樂教師,就是這個款了。」

我絕倒,並覺得自己都有份造孽,刻薄應該不是天生的。

留言