能夠拿在手的核武先叫核武


從來不否定衝的力量。
如果不是六一二的衝擊顯出警察的暴力,感染不了這麼多人。
只是,
衝的代價好大。
可一未必可再,可再未必可三。
當你說唔係我地衝那有成果,我駁你唔到,但這又是否人血饅頭呢?

老實說,駛乜衝。
當日找來一百幾十位示威者。
用水淋濕自己,然後左手打火機右手汽油桶,政總任你行。
        咁你行來行去又點?
        佔中佔左79日夠耐,我地結果沉左五年。
        任你行來行去100日,最後還不是義士沉冤。

        真的想對家痛,諗D真‧癱瘓對方的方法。
        動員人日日坐地鐵坐爆佢,整個城巿運作不了。
        不是一日運作不到,不是一星期運作不到。
        係你唔同我傾我就要你運作不到。
        咁就係今時今日香港的真正行動派啦。
自己人不用受損,可以保持有生力量。
        打到對家要害。
       
        再講,
        你有能力叫對家坐低傾,
        真正話事亦不是佢地。
        你有本事癱瘓城巿,
        亞爺有底氣完全打爆我地。
        打爆我地係冇塊肉,但被打爆的我地就乜都冇。

        做唔到實質損害,
        就要保持自己的最大能量,
        不要只看眼前成敗。
        睇到香港人的質素,看到下一代的質責,
        你要相信他們,
        因為未來是他們的。


留言