如果我死左


        女兒因參與海外交流,要找醫生寫健康證明。約好醫生的前一晚,太太說「執齊野呀,駛唔駛帶出世紙?」於是我連出世紙都帶埋。
        翌日,到診所,護士問:「有冇針咭?」
        中招,唯有打電話回家,叫亞仔在文件架找出來。
        亞仔搵極都搵唔到。這也沒有辦法。收線後,亞仔再找,終於找到。
        晚飯時,聊起此事,我喟然嘆曰:「如果我死左點算,連一張針咭都搵唔到﹗」
        母復喟然嘆曰:「如果我死左點算,一早叫你地搵齊文件先去。」
        最後亞女喟然嘆曰:「如果我死左點算?我死左,你地就冇得提人帶齊野,冇得叫人搵針咭,因為冇左我去交流﹗」

留言