妹語錄


一、
妹:「亞哥,我地玩三國煞。」
哥:「又玩,妳又輸喎。」
妹:「我冇理由輸既。」
哥:「你明明次次都輸。」
妹:「我冇理由輸既,但我又真係每次都輸,所以只有一個可能:你作弊﹗」
哥:「……
妹:「無話可說呢。」
哥:「……
妹:「拿,再玩一次,我無理由輸的;如果輸左,一定係你作弊。」


二、
妹:「亞哥,同我玩三國煞啦。」
哥:「唔得閒,唔玩。」
(高八度):「亞爸,你快來教訓亞哥啦﹗」
爸:「教訓佢乜?」
妹:「佢重男輕女,思想封建,要不得,你快D教訓他新思想﹗」
(黑人問號)
(黑人問號)
爸:「佢做乜重男輕女?」
妹:「我係女,佢係男,佢掛念自己野,唔同我玩,此乃『重男輕女』也。」

留言